** 14 september **

13 september 2015 - Cizur Menor, Spanje

En ja dan is het 14 september. 10 jaar geleden dat Gerrit Jan uit ons gezin werd weggerukt. Elke dag missen wij hem. De verwerking voor ons vieren zo verschillend. De Camino lopen is voor mij belangrijk daarin. De steen die ik jaren geleden als vaderdagkado gekregen heb van Gerrit Jan neerleggen bij Cruz de Ferro, ongeveer 150 km voor Santiago de Compostela. We zijn er nog lang niet, Cruz de Ferro is nog ongeveer 600 km te gaan. De steen weegt een halve kilo, dit gewicht is makkelijk te dragen terwijl je bij alle andere dingen op elke gram let om mee te dragen. Hopen op een mooie herinneringsdag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen Bouius:
    14 september 2015
    Sterkte vandaag en geniet van de mooie opkomende gedachten!
    Altijd in jullie hart!
  2. Mireille en Jacques:
    Lieve Gerrit,
    Sterkte vandaag!!! (En de rest vd reis natuurlijk)
    Dikke kus
  3. Gea:
    Gerrit,
    We gedenken Gerrit Jan met je mee.
    Liefs Albert en Gea
  4. Esther:
    14 september 2015
    Sterkte! Ik krijg er tranen van in de ogen...
  5. Arnold en Meltje:
    14 september 2015
    We leven met jullie mee, ontroerend. Daar waar woorden tekort schieten heb jij het mooi verwoord.
  6. Peter:
    14 september 2015
    He Gerrit en familie, weet dat wij jou een kei van een vader vinden en bovenal een goede vriend! Succes met deze missie
  7. Annie Kemper:
    14 september 2015
    Gerrit, wij wensen jou een bijzondere dag toe met fijne herinneringen aan Gerrit Jan.
    Liefs, Theo en Annie
  8. Irene:
    Beste Gerrit,
    Niet voor te stellen dat het alweer 10 jaar is geleden dat Gerrit Jan is overleden. Ik vergeet nooit dat hij die winter ervoor mij met baby Inge door de berg sneeuw naar het consultatie buro hielp.
    Heel veel sterkte en kracht op deze bijzondere reis!
    Liefs, Irene
  9. P de Boer:
    14 september is en blijft een heel bizonderre dag

in gedachten leven met je mee veel sterkte
  10. Dirkje Miedema:
    14 september 2015
    We denken aan je bij deze bijzonder missie en zien uit naar je enthousiaste verhalen. Sterkte!

Groet,
    Leffert en Dirkje
  11. Janke:
    14 september 2015
    Sterkte vandaag en op je verdere tocht. Mooi zoals je je gedachten verwoord, koester de herinnering!
    Groeten, Ron en Janke
  12. Sietske:
    14 september 2015
    Wat is dat prachtig beschreven Gerrit. Straight from the heart..
  13. Annie Oldenburger:
    14 september 2015
    10 jaar geleden.Wij waren net uit Scharnegoutum verhuist naar hier.
    Ook wij denken aan jullie.
  14. Lies de Vries:
    14 september 2015
    Sterkte Gerrit en Annie en kinderen. Ik leef met jullie mee. Groet Lies.