21 etappe Santa Marina - Cadavedo - Luarca 21 juni 2018

21 juni 2018 - Luarca, Spanje

Vanochtend met de 2 Italianen ontbijtje gehad. Daarna op stap, maar het is mistig en lichte regen. Toch blijf ik lopen in t-shirt en korte broek. Met regenpak begin je vaak zo te zweten dat je daardoor zelfs natter wordt. Het eerste stuk naar Cadavedo is wederom door de bossen heuvels ronden en betekend afdalen naar stromende beekjes, oversteken en weer omhoog. Maar door de regen van vannacht zijn de paden heel modderig en moet je er met de schoenen diep doorheen. Zo snel mogelijk hier doorheen, en kwestie van rosse door de bosse! Mooi nog een paar keer zicht op de Oceaan. Wel heb ik last van mijn linkerbeen, het lijkt op een ontsteking. Onderweg een Naproxen genomen en wat rustiger aan gedaan. De middag is het makkelijk lopen op landbouwweggetjes. Hier ook minder last. Wat opvalt zijn de afwijkende Horreos, ze staan hier niet los maar vaak bovenop een bouwwerk. Zo raar! Albergue in het prachtige vissersplaatsje Luarca. Hier de avond nog heerlijk rondgelopen en de haven en vuurtoren bekeken. Ca. 28 km. Hopen dat het morgen minder druilerig weer is.

1. Bert:
    21 juni 2018
    haha rosse door de bosse, die houden we erin.
  2. Henk van Gennip:
    21 juni 2018
    Gerrit ik weet waar je nu bent. Morgen vroeg begin je met een stevige klim. Ik zag de foto van het strand door de bomen heen.....ik heb precies de zelfde foto. Moet ik me ongerust maken als ik lees dat je last van je been hebt. Misschien helpt ibuprofen beter tegen de pijn en is ontstekingsremmend. Ik ben me aan het voorbereiden voor de halve mar-a-thon rond om het Sneekermeer. Voor morgen weer veel succes en pas goed op jezelf. Buen Camino
  3. P de Boer:
    21 juni 2018
    Veel sterkte voor de dag van morgen
  4. Henny Lam:
    21 juni 2018
    Dus je hoeft je niet echt in te smeren... Maar ook al is het miezerig weer : mooie foto's blijven maken hoor ! Veel succes weer, een zonnetje erbij en dat de benen maar goed meewerken !!
  5. Peter:
    21 juni 2018
    Forza Gerrit!!! Je mentaliteit is dikke prima. Mooie plaatjes weer vandaag. Sukses morgen